Hande Yener Bodrum



Bu yaz diskolarımızı sallayacak ve gündüzleri de plajlarda arka planda sıkça duyacağımız şarkılardan birisi Hande Yener'in Bodrumu.. Klip hem hareketli sahneleri ve dekorları ile hem de şarkısı ile şimdiden milyonlara hitap etmeyi başardı..

Bodrum Şarkısının Sözleri



eşkelerin olmadığı bir yerde yaşamak isterdim
Yalanların aktığı bir yerde susamak isterdim
Senin olmadığın ülkelerde yaşlanmak isterdim
Zamanının olmadığı bir günde buluşmak isterdim
Bana bu yere vize verecek kişi çok çok çok çok
Seni bana hep rezil edecek kişi çok çok çok çok

Bodrum'a da gittik beraber
İstanbul'da da yaşadık
Sorun şehirlerde değildi
Biz tam yalandık
Bodrum'a da gittik beraber
İstanbul'da da yaşadık
Sorun şehirlerde değildi
Biz tam yalandık
Senle ben en yoktan zamandık



0 yorum:

Yorum Gönder

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle