Bana Aşkından öte Köy yok dinle


Gülşen ile tanışmam yani müziği ile tanışmamın üzerinden yaklaşık dört yıl geçti.. Onun en meşhur olarak gördüğüm albümü olan "Yurtta Aşk Cihanda Aşk " albümünde bence en güzel slow şarkısı bu şarkı..Hala dinlemeyen kaldıysa hemen dinlesin : Bana Aşkından Öte Köy Yok..

Albümü : Yurtta Aşk Cihanda Aşk
Şarkı : Bana Aşkından Öte Köy Yok

Bana Aşkından Öte Köy Yok
şarkı sözleri

Korkularım var içimde bir de heyecan
Ne yalan söyleyeyim halim perişan
Hiç böyle oldun mu diye bana bir sorsan
Sakinim duruldum değiştim yanında inan

Bencil değilim
Huysuz değilim
Kıskanç değilim desem de inan
Hayır hayır inanma çünkü hepsi yalan

Hiç şansım yok düştüm eline
Korkma zır deli olsam da zararım kendime
Bak bu dünya cennet kimine göre
Bana aşkından öte köy yok gitmem bir yere (nakaratı)






0 yorum:

Yorum Gönder

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle