Grup 84 Haber yok Dinle


Grup 84 Haber yok Dinle
Yaklaşık beş yıl önce piyasaya giren rock müzik grubu olan ve diğer ismi de Hacettepeliler diye anılan Grup 84'ün en son video klibi "Haber Yok" şarkısına çekildi..Şarkı gerek soundu ile gerekse de vokalistin performansı ile rock severler tarafından keyifle dinleniyor..

İşte o şarkının sözleri :

Grup 84 Haber yok sözleri

Yardan haber yok,
Sordum gören yok,
Bu ne melen bir dert yarab,
Ararım çözen yok,

Gelen olmadı ,halim sormadı,
Tek çift kelam edenide yarab,
Yürek dağladı of,
Nazın mı gelen,
Yüzün mü süren,

Ben bittim artık gözü aydın,
Benden hayır yok,
Günüm dolmadı yüzüm solmadı,
Yardan bugun haber geldi,
Halım kalmadı of,

Nazın mı gelen,
Yüzün mü süren,
Ben bittim artık gözü aydın,
Benden hayır yok.





0 yorum:

Yorum Gönder

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle