Tarkan Sevdanın Son Vuruşu şarkısını dinle


Sözleri rahmetli söz yazarlarımızdan Aysel Gürel 'e(Sezen Aksu'nun meşhur Firuze şarkısının da sözlerini yazan kişi) ait olan Tarkan'ın 2010 yılının çıkış şarkısı olan Sevdanın Son Vuruşu , şu an video müzik listelerinde birinci sırada.Eski performansına bu şarkı ile yaklaşan Tarkan'ın imdadına yine bir hit şarkı yetişti!

Kısacası Tarkan hayranı olun veya olmayın bu şarkıyı dinledikten sonra seveceksiniz.

Sevdanın Son vuruşu şarkı sözleri

Yüreğimde zincirler kırılıyor duydun mu?
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu,
Sen hiç böyle sevdin mi sen hiç böyle oldun mu?
Baş eğdim yine aşka ama bu son saygı duruşu,

Seni karanlıklara bırakmak istemezdim,
Anılarımı solmuş çicekle süslemezdim,
Ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim,
Ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu,

Sen aşkı çicek böcek güneş bulut sanmışsın,
Mevsimlerine göre uyuyup uyanmışsın,
Sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın,
Yüreğimden çıkarttım attığın kör kurşunu...





0 yorum:

Yorum Gönder

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle