Bikinili Kız Çıldırdı

0 yorum
Her zaman insanın keyfi yerinde olacak değil ya canım.Bazen suyu çıkarılabiliyor şakaların.İşte onlardan birisi.Kız fena halde patlıyor,dahası karşı atağa geçiyor.Sulu şaka mı susuz şaka mı karar izleyenin.











videonun devamı...>>

Kameraya Takılan Şakalar

0 yorum
Çok uçuk ve yaratıcı bir kamera şakası izlemek ister misiniz.EN çok izlenen kamera şakalarından birisi olsu desek yanılmış olmayız herhalde.İzleyin ve kararı ve yorumu size bırakalım..






videonun devamı...>>

Ersin Korkut - Reklam Videosu

0 yorum
ErsinKorkut'un reklam klibindeki performansına hayran kaldım.Son derece profesyonel bir komedyen olduğunu artık hepimiz biliyoruz Ersinin.O içten sevimliliği ile işte o reklam sizlerle.







videonun devamı...>>

Petek Dinçöz - Doktora Git

1 yorum
Sezen Aksu imzalı seksi bir video klip ile uzun zamandır boy göstermeyen taş bebek Petek Dinçöz deyim yerindeyse tam bir patlama yaptı.İşte o kıpır kıpır hareketli klip sizlerle.İyi ki varsın Petek Dinçöz :)






videonun devamı...>>

Tam Bir Eşek Şakası

0 yorum
Birkaç şakadan oluşan görüntüler son derece yaratıcı kamera şakalarıyla dolu.İzlerken yarılacaksınız.Birbirinden muzip insanlar ve bir o kadar saf şakazedeler.İyi seyirler.




videonun devamı...>>

Hıyarlı Babadan Komedi

1 yorum
Çok Güzel Hareketlerin en sevilen karakteri Hıyarlı Babanın bir dolu hayranı olduğunu biliyoruz.İşte bu nedenden en çok ilgi gören Hıyarlı Baba videosunu sizinle paylaşıyoruz.






videonun devamı...>>

Çiftleşen Köpekler

0 yorum

Çok şirin hayvanlar olan kimimizin sevgilidi olmayı başardı diyebiliriz.Kesinlikle bu sevimli hayvanların çiftleşmesinin bilimsel bir tarzla ele alındığı bu videoyu izlemek köpek sahipleri için faydalı olacaktır..Bu videoyu izlemek isteyen izleyicilerimiz için videomuz haberin devamında.Ammakomik iyi seyirler diler.







videonun devamı...>>

Seksi Hemşireye Bakın

0 yorum
Çook komik bir seksi hemşire sizlerle.İzlemeye doyum olmayan bu ilginç hemşire şakası ammakomikte.Kesinlikle gülme garantili bir şaka sizlerle.








videonun devamı...>>

Haneler 13 Ağustos - 12. Bölüm

0 yorum
Haneler dizisinin bu bölümü yine çook komik. İzleyenleri ekran başına kilitleyen haneler dizisinin 12. bölümü sizlerle.Çok komik bir televizyon dizisi olan "Haneler" dizisi Türk Aile hayatını ti'ye alan parodileriyle izleyenlere süper keyifli dakikalar geçiriyor.Ben bu sitenin editörü ve yapımcısı olarak bu diziden müthiş keyif aldığımı itiraf etmeliyim.Size keyifli dakikalar..











videonun devamı...>>

Atlar Çiftleşirken izle

0 yorum
Bu yeni stil sizleri epey keyiflendirecek.Online komik video izleme siteniz olan ammakomik sizleri yepyeni bir video ile buluşturdu :Atlar çiftleşirken...İyi seyirler..







videonun devamı...>>

italyana seksi şaka

0 yorum
Erotik şaka izlemek isteyen izleyicilerimize bu konuda yeni bir kamera şakası daha sunuyoruz.Çok komik gelecek izleyenlere bu şakamız.Kesinlikle izleyin iyi seyirler..








videonun devamı...>>

Bir Numara Bu Kız

0 yorum
"Bas gaza"dan sonra İsmail Yk nın en hit klibi bu klip..Bir numara bu kız bir numara klibi komik ve seksi görüntüleriyle sizlerle.İyi seyirler...








videonun devamı...>>

Su Aygırlarında Çiftleşme

1 yorum
çiftleşme sırası bu kez hipopotamlarda.Bu devasa tonluk hayvanlar , balinaların ortak atalarının çiftleşmelerini doğada görmek neredeyse imkansız.İşte size su aygırı çiftleşme videosu.İyi seyirler..







videonun devamı...>>

Hoptek Kolbastı izlesene

0 yorum
HOptek hoptek oynadılar ve biz de izledik.Son zamanlarda ülkemizde en çok izlenen ve sevilen kıpır kıpır dans kolbastının bu halini çok seveceksiniz.Bu kolbastı çok farklı.İzleyenleri oyun oynamaya teşvik eden renkli bir kolbastı şov sizlerle.İyi seyirler.









videonun devamı...>>

Ünlülere Kamera Şakaları

1 yorum
Sizce ünlüler bizde daha zeki canlılar mı? Hiç sanmıyorum.Onların da en az bizim kadar zaaflı olduklarını bu video ile daha iyi göreceksiniz.Bu videoda şakaya maruz kalan Thierry Henry.İşte o kopuk kamera şakası sizlerle...








videonun devamı...>>

Arabada Çiftleşen Maymun

0 yorum
Bu manyak maymunlar için çiftleşme mekanının fazla önemi olduğunu düşünmüyoruz.Nerde olsa iş üstünde bu manyak maymunlar.Tuhaf görüntülerle sizlere komik bir çiftleşme videosu hazırladık.Tadından yenmez bir maymun videosu sizlerle.Keyifli dakikalar.







videonun devamı...>>

Karışık Eşek Şakaları

0 yorum
Her biri birbirinden renkli ve eğlenceli eşek şakaları var sırada.Eşeğe su katmak deyimi geliyor akıllara işte tam da bu kıvamda muzip eşşek şakaları izleyeceksiniz.İyi seyirler hoşça vakit geçirmeye deva edeceksiniz.










videonun devamı...>>

İmam Sayko

1 yorum
İmam Sayko adlı bir karakter yaratılmış ve izleyenleri epey güldürüyor bu bizim muzip imamımız.İzlemeyen kalmasın bu şirin ve bi o kadar asabi imamımızı.İyi seyirler.







videonun devamı...>>

Uçuk Kamera Şakaları

0 yorum
Hastayı çırılçıplak sanınca olanlar oldu.kesinlikle komik bir video sizlerle.İzlerken altınıza etmemeye özen gösterin.Kopuk bir millet bunlar kesinlikle.İzlerken anlayacaksınız.








videonun devamı...>>

Erotik Bir Şaka

0 yorum
Bu kadarı da olmaz dedirten kamera şakaları koymaya devam ediyoruz.Kadını çıplak sanan adamın tepkisini ölçmeyi deneyin bakalım.Kamera ne güzel icat diyesi geliyor insanın.Çünkü biz bu aygıtı en çok şaka yapmak için kullanıyoruz desek yanıltmış olmayız izleyenlerimizi.İşte sımsıcak bir kamera şakası ve şok bir adam sizlerle iyi seyirler.









videonun devamı...>>

Garsonun Eteği Düşünce

0 yorum
Siz çok özel , birinci sınıf bir restorana gidip,bir sürü şatafatlı , tumturaklı can sıkıcı prosedürü uygular , bayan garsondan servis istersiniz son derece resmi bir halde.Peki karşınızdaki resmi değilse ne olacak! Kadının eteği düşünce çok komik anlar yaşanıyor.Adam utancından yerlerde..İzleyin, yorumlarınızı bekliyoruz.












videonun devamı...>>

Komik Animasyon Videosu

0 yorum
Komik mi komik , yaratıcı bir animasyon videosu.Adamlar baya güzel dalga geçiyorlar.Kesinlikle on numara bir video animasyon sizlerle.







videonun devamı...>>

Tuğba Özerk Videoları

0 yorum
Bitter Çikolatayı sevmeyen varsa bu kliple kesinlikle sevecekler.Çok tatlı bir kız Tuğba özerk..İkinci videomuzda Tuğba Özerkin frikikleri sizinle.Son derece "At bir bayan" desek galiba yanılmamış oluruz.Aman Tuğba Abla sakın kızma bize haa..Kesinlikle benzetme yapıyoruz.Tam bir Safkan İngiliz Atı" mübarek.İşe Tuğba Hanımın güzel bir frikiğiyle başlayalım ,bir tv programında insanın içini kemiren kalitede bir "bacak show"...Haydin iyi seyirler...



















videonun devamı...>>

Komik Dans Videoları

0 yorum
Adam "Break Dance" yaparken başına beklenmedik bir kaza geliyor.Evet mecazi anlamda başına değil kafasına amman dikkat diyoruz..İkinci dans videosunda da dayı kopuyor resmen.Kesinlikle komik olduğu kanısındayım.Bir de şu beceriksiz bazı bayanlara ne demeli.Bir türlü dans çubuğunu kullanamayanlara...Ya bizim "Kendini Michael Jackson" sanan çocuğa..Kısacası hayli eğlenceli bir video demeti sizlerle.İyi seyirler.














videonun devamı...>>

Adam gülmekten Kırdı

0 yorum
Bu adamı kesinlikle izlemelisiniz.Sarhoş birisi bile bu kadar güldüremez bence.Kaliteli ve düzeyli komik video izleme sitenizden ayrılmayın.Sloganımız ne idi!! "Komik mi? Ammakomik!"
Keyifli dakikalar dileriz.






videonun devamı...>>

Petek Dinçöz Frikikleri

2 yorum
Kim ne derse desin piyasadaki en sağlam hatunlardan olduğu kesin bu tatlı kızın.Evet bi zamanlar berbat bir şarkı ile piyasaya giriş yapmıştı,adını bile hatırlayamadım şarkının.. :)
İnsanın "Sana dekolte çoook yakışıyor" diyesi geliyor taş bebeğe..Haydin iyi dekolteler , yani seyirler :)
















videonun devamı...>>

Hadiseden Sağlam Frikikler

3 yorum
Son zamanlarda "Evlenmeliyiz" şarkısıyla adından sıklıkla söz ettiren ünlü şarkıcımız , gururumuz seksi şarkıcı hadise paparazzilere bu süper frikik ile yakalandı.Keyifle izleyeceğiniz etek frikiği sizlerle.Keyifli seyirler.











videonun devamı...>>

Levent Kırca - Fatih Terim Skeci

0 yorum
Levent hocamız birr numara tek kelimeyle ( gerçi bu iki kelime oldu ama ).Fatih Terim'i de tiplemesinde konu aldı ya pes artık.Yahu en son başbakanı one minute ile alaya almıştı.Kırca bu skecinde de en az onun kadar başarılı kesinlikle.Kahkahalarla izleyeceğiniz bir tipleme sizlerle.iyi izlemeler







videonun devamı...>>

Hande Yener - Frikik izle

0 yorum
Hande Yener in bu frikiği yenilir yutulur cinsten değil.Bu kadın gerçekten iyi diyebiliriz.Son zamanlarda epeyce erotik klibe imzasını atması boşuna değil herhalde.İzleyin ve lütfen yorumlarınızı yazmayı ihmal etmeyin.Şimdiden keyifli dakikalar diliyorum.







videonun devamı...>>

Hocayı Dinleyin Haaa

0 yorum
Ya bu adam bitirir yemin ederim.Süper atıyor.Kesinlikle görmelisiniz bu videosunu Cübbeli Hocanın.Adam çok rahat , ne de olsa "jet ski" ye bile binebiliyor değilmi.İyi izlemeler













videonun devamı...>>

Salim - Alo Aşkım Klibi

4 yorum
Komik mi komik bir video klip sizlerle.Kim bu adam da diyebilirsiniz.Yeni gözdelerimizden İsmail YK yı epey bir geride bıraktı Salim bu şarkısıyla.Son zamanlarda bu şarkıcı olduğu iddia edilen vatandaşlar epey "ti" ye alınıyor."Jale de Jale haaa!!!" Haydi izleyelim bakalım klibi...








videonun devamı...>>

Kediye Sarkan Maymun

0 yorum
Manyak ya bu maymun.Kendi hemcinsini bulmak yerine kediye sarkıyor.Terbiyesiz ne olacak.Çok komik bir video sizlerle.Manyak maymun bu ya kesinlikle.İzleyin hak vereceksiniz.














videonun devamı...>>

Maymuna Arkadan Şaka

0 yorum
Kardeşim bu da düşmana bile yapılmaz ama.Ya bırak da çiftleşsinler gönüllerince.YOook.Arkadaşı ( veya düşmanı ) maymun arkadaşımızı rahat bırakacağa benzemiyor.Çok zeki ve muzipçe bir şakaya maruz kalan maymun sizlerle.Arkadan epey bir rahatsız ediliyor çiftleşirken.Yani daha doğrusu bir çubukla dürtülüyor!!İyi izlemeler








videonun devamı...>>

Kayseri Kolbastısı izle

0 yorum
Hep Trabzonlular , Karadenizliler mi yapacak kolbastıyı? Tabiiki hayır.Bizim millet paylaşmayı sever,bundan dolayıdır ki kolbastının "Kayseri Versiyonu" da çıktı.Bu adamlar da çok çılgın arkadaşlar,demedi demeyin.Eğlenceye devam...








videonun devamı...>>

Çok Komik Bir Video

0 yorum
Komik videolardan bir demet hazırladık sizlere.Son zamanların en komik görüntüleri sizlerle.İzlerken epey bir eğleneceksiniz.Sloganımız neydi! Komik mi ammakomik!











videonun devamı...>>

Rally Arabası Kötü Vurdu

0 yorum
Ralli tarihinin en korkunç kazası olarak nitelendirilen bu korkunç olay Katalonya rallisi sırasında yaşandı.Çok güzel bir yaban atı ne yazıkki telef oldu.Bu ,önceden kestirilmesi mümkün olmayan olayın videosu sizlerle.






videonun devamı...>>

Ersin Korkut Koparıyor

0 yorum
Ersin Korkut iyiki var "Çok Güzel Hareketler Bunlar"da.Adam resmen tuzu biberi.En çok hoşumuza giden ise onun şivesi.Komik bir üslubu var.Ara sıra acayip espriler patlatıyor.Bir komedi fenomeni oldu desek yanılmayız herhalde.Komik video portalınız ammakomik iyi seyirler diler.





videonun devamı...>>

Zekeriya Hocadan İnciler

0 yorum

İlahi hocam ya nasıl oluyorda bu ilahiyatçılar her şeye yorum yapıyorlar.bir bilmedikleri insan anatomisi yani.Onu da bi şekilde yorumlayacaklar yakında böyle giderse.Zekeriya hocanın komik bir videosu...İyi izlemeler





videonun devamı...>>

Spiker Resmen Çıldırıyor

0 yorum
Adamın sabrını zorluyor bizim "cahil teyzemiz".Yani kızmakta epeyce haklı yani.Psikiyatristlerde sabır gani , gani olmasına da ne yaparsınız bazıları sabır sınırlarını zorluyor.İzleyin hak vereceksiniz.









videonun devamı...>>

Oğuzhan Koç Aduket izle

0 yorum
Oğuzhanın bu skeci çok sevildi.Bilmiyorum nedendir.İzlemek isteyenler buyursunlar.İYi seyirler.









videonun devamı...>>

Yavru Hapşırınca Çok Korktu

0 yorum
Kedi kadar yavrusu hapşırıyor.Pandanın ödü kopuyor.Haklı ama boş bulundu :) Valla o cüsseye bakmayın herkesin bir zayıf noktası vardır.








videonun devamı...>>

En Komik Goller

0 yorum
Ya bu futbolun güzel tarafı da burd ya ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor.Kimi zaman kalecinin birisi degaj yapıyor,rakip kalecinin bir anlık dikkatsizliğinden dolayı "bir kaleden bir kaleye" gol oluyor.Şimdiki videomuzda sizlere dünyanın en komik gollerini sunacağız.İyi seyirler.






videonun devamı...>>

Dişi Yakarış

0 yorum
Şahan ın bu skeci öok seviliyor.Nedeni ise öğlen ssatlerinde yayınlanan kadın programlarındaki klişeleri çok güzel ti'ye alması.Şahan burda "deli ev kadını" nı o kadar güzel ti'ye alıyor ki.Nevriye Budak , Cengiz Budak'ın eşi ve araları hiçbir zaman düzelmiyor.Cengiz karısının "yemeklerinden" şikayetçi , Nevriye ise eşinin kendisini" başka kadınlarla" aldatmasından...İyi seyirler.Gülmeye devam.










videonun devamı...>>

Atın Acı İntikamı

0 yorum
Alın size intikam ala bir at daha.Bu atlar gerçekten çok garez bağlıyor.Yoksa neden bu kadar intikam alma duygusu olsun.En sevilen at videoları ile sizlerle olmaya devam edeceğiz.Haydi iyi kahkahalar.








videonun devamı...>>

Ajdar ve Çikita Muz Klibi

0 yorum
En çok izlenen bi nevi hit klip oldu Çikita Muz.Nane naneyi de solladı.Nedeni her geçen gün Ajdar'ın biraz daha komikleşmesi,seviyesini düşürmesi.Biri bu adamı durdursun. Adam İsmail Yk yı da geçecek.Haydin iyi seyirler.Sloganımız neydiii "Çikitaa Muz".İşte size çikita muzun komik hikayesi ve Ajdar





videonun devamı...>>

Adam Resmen Madara

0 yorum
Adam resmen madara.Ya zeka sınırlarını zorlayan bir şaka daha.Komik mi değilmi siz söyleyin değerli izleyenler.







videonun devamı...>>

İtalyan Şok Oluyor

3 yorum
İtalyan neye uğradığını şaşırıyor.Haklı gerçi kim olsa böyle bir şakada şoke olurdu.İşin bu yanını da düşünmek lazım.Tamam gülüyoruz ama ya o adamın yerinde olsaydık.





videonun devamı...>>

Haneler - Son Bölüm

0 yorum
Haneler bu bölümde gene kırıp geçiriyor.Son zamanlarda ekranlarımıza renk katan her biri birbirinden yetenekli tiyatro oyuncularının parodileri ile hepimizi kahkahalara boğduğu Haneler tv programının son bölümünü ( 6 Ağusto ) izleme imkanı bulacaksınız.Ammakomik insanlar yaaa.











videonun devamı...>>

Komik Kolbastı Show

0 yorum
Bu adamlar gerçekten profesyonel kolbastı yapıyorlar.Tamam anladık kolbastıyı herkes biraz yapıyor ama işi üstadına bırakın be kardeşim.komik bir kolbastı şovu izlemeye ne dersiniz.Kahkaha makinası olmaya hazır mısınız?Bir de kıvrak kolbastı hikayesini kızlara bırakmakta fayda var diye düşünüyoruz.








videonun devamı...>>

Plajda Kızın Arkasında

1 yorum
Erkeklerin en büyük sorununun ne olduğunu hepimiz biliyoruz.Bu sorun özellikle plajlarda karşımıza çıkıyor.Nedense hemen her yetişkin erkek kendini zaman zaman tutamıyor ve bayanların arkasından bakıyor.Şimdiki şakadaki erkeğimiz ise sadece bakmakla kalmıyor,bir de arkasından denize giriyor.İşte o sıcak şaka sizlerle.Amma da komikmiş yaaa!!







videonun devamı...>>

Archive

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle