Evli Mutlu Çocuklu izle dinle


evli mutlu çocuklu
Demet Akalın'ın 2010 yılında çıkan yeni albümü yine şarkıcıyı klip listelerindeki sıralamalarda ilk üç sıraya taşıdı..O albümde (albüm adı : Zirve) öyle bir şarkı var ki beş yaşındaki çocukların bile diline düştü : Evli , Mutlu , Çocuklu .. Klibinde mekan olarak açık hava ve bir ağaç kenarı kullanılıyor ve tabii bol miktarda da çocuk var.

Video klibi izleme imkanı bulacağınız şarkı galiba bu yazın ilk üçünde yer alacak gibi..



Evli mutlu çocuklu sözleri

Fırtına öncesi veda busesi
Gönlümün mevzilinde aklın gölgesi
Ayrılık yüzünden kırdım herkesi
Şeytanın bacağını kıramıyorum

Beni mi buldun şansın böylesi
Yemin bozuyorum her pazartesi
Ayrılık yüzünden kırdım herkesi
Hayatın akışına uyamıyorum

Güzeller hep seviliyor
Sevenler hep üzülüyor
Aşka inancım azalıyor
Git gide hevesim kaçıyor

Kimler kimler yuva kuruyor
Ben niye kuramıyorum

Yazgımla kanlı bıçaklı
Kalbim hep alacaklı
Hayalim üç kelime
Oda şöyle evli mutlu çocuklu.






0 yorum:

Yorum Gönder

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle