Nihat Doğan Asena Kavgası Survivor


Nihat Doğan Asena Kavgasi SurvivorNihat Doğan , Survivor'da kendi takımı için ''yarışmalar gittiğimizde çakı gibi olan takım sonra dağılıyor , Nihat niye ağlıyosun Nihat niye gülüyorsun ? Oyuncağınız mıyım ben sizin ya ! Ben yarışmayı kaybetmeyi göze alırım ; karakterimi değiştirmeyi göze almam !'' şeklinde serzenişte bulunmuştu takımına.. En son olarak da Asena'ya çattı.

Keskin tavırlarıyla dikkat çeken Nihat , Survivor'da takım ruhunu kaybettiklerini düşündü. Asena da ''Beyfendinin birisi şey dedi : Sen yarışırsan ben yarışmayacağım ! '' dedi. Ardından da ''Sen benim patronum değilsin , kaybedince niye böyle yapıyorsun Nihat ! Burda ben yokum biz varız !'' diye Nihat Doğan'a verdi veriştirdi. İşte o video..





0 yorum:

Yorum Gönder

Archive

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle