Amele olmak istiyorum izle


komik video izleAtv 'nin Avrupa kanalında gençlerle röportajların yer aldığı Gökkuşağı programının muhabiri gençlere ne olmak istediklerini soruyor. Birisi , ''abi ben araba tamircisi olmak istiyorum?! '' diyor. nedeni ise arabalara olan merakı imiş.. Diğer bir gence ise aynı soru sorulduğunda genç , ''Abi ben çok zekalıyım , kafalıyım ama inşaat üzerine çalışmak istiyorum diyor..'' Nedeni sorulduğunda ise '' Abi , ben doktor hakim falan olmak istemiyorum , inşaatta çalışan amele olmak istiyorum'' cevabını verince millet gülmekten kırılıyor.





0 yorum:

Yorum Gönder

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle