Yakup Şener - Yalnızlık


Siz yalnızlığımı anlayamazsınız kabirde azap çekenler.siz yalnızlığımı anlayamazsınız yolları kardan kapalı köylerin sakinleri.ve siz de anlayamazsınız benim zahiren etrafımda görünüp sahiden nerde olduklarını bilmediklerim.yalnızlığımı bilirse halden anlarsa az biraz şu masamdaki küllük ve elimden düşürmediğim kalem bilir..o da bilmezse daha kimse bilmez..sitem etmek istemedim.isyan etmek istemedim.huzur dilendim yalnızca bir kaç damla huzur..
Yanılmışım yenilmişim her seferinde başa dönmüşüm kimin umrunda.kim bilir sokak lambalarının ışığı kadar ışığım olsun diye kaç gece yıldız içmişim.yeni dünyalar çizmişim her gece ve silmişim her sabah kim bilir..saadet değil aradğım mutluluk değil.dudaklarımın kenarında masum bir tebessüm de değil benm aradığım.huzur istedim beynimi yakıp yıkan sorulardan temizleyecek bir kaç damla huzur.yetinirdim kanaatsiz değilim.haddimi bilirdim.
Kaçtım gittim kimi zaman kilometrelerce uzağa.değişince mekanlar şartlarda değişir sanar insanlar.nereye gidersem gideyim.hangi çatı altına saklanırsam saklanayım bu bedene saklanmış bir can var ondan bir an kaçamadım..bütün suçu ona attım.ben değilmişim gibi davrandım onca büyük hatayı yürür gibi kolay yapan.. şimdi öyle yalnızım ki 'yalnızım' diye şikayet edeceğim kimsem yok..



Yakup şener
20 temmuz 2010
salı

Süleyman Demirel üniversitesi, Türk dili ve edebiyatı bölümünün güzide talebelerinden Yakup Şener arkadaşımıza anlamlı yazısından dolayı teşekkür eder ve yazarlık hayatında başarılar dileriz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"zahiren etrafımda dönüp sahiden nerde olduklarını bilmediklerim.." huzurun olursa kalemin yazmaz..yazan huzursuz olandır. O yüzden huzuru arama Yaradandan başka yerde.. kalemin düşmesin elinden, ışığın sönmesin ;);)

Yorum Gönder

 

izle, video izle, Komik Videolar izle. Copyright 2009-2011 Tüm Hakları Saklıdır.Videolar farklı barındırıcılardan embed koduyla alınmaktadır. video izle komik videolar komik videolar izle nuri son bölüm izle